Hart voor de Zaak tour in Maastricht

1 juni 2010

Hart voor de Zaak tour in Maastricht

Discussiebijeenkomst in het kader van de “Hart voor de Zaak”-tournee. “Hart voor de Zaak” is het SP-plan om de positie van het kleinbedrijf in Nederland te versterken. Tijdens de tournee gaat de opsteller van het plan, SP Tweede Kamerlid Sharon Gesthuizen, in discussie met ondernemers en politici over de positie van het kleinbedrijf.

Tijdens de bijeenkomst spreken Sharon Gesthuizen (SP), Jo Persoon (Federatie Ondernemersverenigingen Maastricht), Hannie Heine (Centrale Vereniging Ambulante Handel) en Bart van den Berg (Projectleider NanoHouse, hulp bij life science ondernemers) over de plannen. U krijgt volop de gelegenheid om uw mening te geven, vragen te stellen en in discussie te gaan. De presentatie is in handen van George Vogelaar (Tv-interviewer, media-adviseur, programmamaker ( radio en televisie)).

U bent van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze discussie op 4 juni vanaf 18:30 uur in het Grand Hotel de l'Empereur, Stationsstraat 2 in Maastricht,.
We beginnen met een smakelijk buffet, de discussie start om 19:30 uur en eindigt rond 21:30 uur.

Voor de catering is het handig als we een idee hebben hoeveel mensen komen. Ik stel het daarom zeer op prijs als u mij laat weten of u aanwezig zult zijn. Dat kan eenvoudig via maastricht@sp.nl. Uiteraard is de toegang gratis.