INFORMATIE BIJEENKOMST DE TOEKOMST VAN DE ZORG IN MAASTRICHT

6 december 2014

INFORMATIE BIJEENKOMST DE TOEKOMST VAN DE ZORG IN MAASTRICHT

De SP Maastricht hield op woensdag 3 december 2014 een informatieavond voor haar leden. Onderwerp van gesprek was de toekomst van de zorg in Maastricht. Sprekers waren wethouder Jack Gerats en raadslid Mara van Haasen.

De belangstelling was bevredigend. Het is duidelijk dat de bezoekers zich zorgen maken over de zorg. Gelukkig kon Jack Gerats melden dat er goede afspraken zijn gemaakt over de toekomstige zorg. Geen grootschalige projecten meer maar investeren in mensen, dat is de bedoeling van de SP. Als er bezuinigd wordt in Maastricht is dat niet iets van de stad Maastricht maar van het rijk. De SP wil en kan de situatie verzachten.

Tijdens deze bijeenkomst werden de leden aangespoord om mee te denken en vooral om mee te doen aan acties in 2015. Buiten het actievoeren is het ook belangrijk om misstanden te melden betreffend de nieuwe uitvoering van de WMO, Jeugdzorg en de participatie. Dit kan onder via het kopje “contact” op deze site , zowel telefonisch als via het formulier.