Gemeenteraadsverkiezingen 3 maart 2010

19 februari 2010

SP on tour in Maastricht

Op vrijdag 26 februari komen de Tweede Kamerleden, vergezeld van onze medewerkers uit Den Haag en Rotterdam en een heus promoteam van ROOD, naar Limburg. Met de touringcar en de SoepExpress wordt op vrijdag 26 februari van 14.00 tot 16.00 Maastricht aangedaan. Er wordt geflyerd en met mensen gesproken, er vinden werk- en actiebezoeken plaats, er wordt gevoetbald en er is er een toespraak van Agnes Kant.
maastricht on tour

1 februari 2010

Aftrap Jij Ik Wij SP tijdens SP congres in Rotterdam

De afdeling Maastricht was met 9 afgevaardigden en 3 gasten aanwezig op het XVI congres van de SP in Rotterdam.
Het druk bezochte congres, meer dan 1200 afgevaardigden en gasten van alle afdelingen van de SP waren aanwezig om een nieuw dagelijks bestuur te kiezen. Ook gold het congres als aftrap voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen.

22 januari 2010

Schoonmaak in Caberg

Afgelopen zaterdag 22 januari was de aftrap van de verkiezingscampagne van de SP Maastricht
Na een verontrustend bericht van een bewoner uit Caberg is besloten om met de top van de kandidatenlijst voor de gemeenteraadverkiezingen van 3 maart a.s. een schoonveeg actie te houden in Caberg.speelplein