SP on tour in Maastricht

19 februari 2010

SP on tour in Maastricht

Op vrijdag 26 februari komen de Tweede Kamerleden, vergezeld van onze medewerkers uit Den Haag en Rotterdam en een heus promoteam van ROOD, naar Limburg. Met de touringcar en de SoepExpress wordt op vrijdag 26 februari van 14.00 tot 16.00 Maastricht aangedaan. Er wordt geflyerd en met mensen gesproken, er vinden werk- en actiebezoeken plaats, er wordt gevoetbald en er is er een toespraak van Agnes Kant.
maastricht on tour

Tijdens de SP ON TOUR wordt in Maastricht campagne-actie gevoerd op drie plaatsen rond de volgende thema’s.
De centrale start is op Plein 1992 om 14.00 uur.

Voetbalverenigingen en sportvelden moeten in de buurten blijven. RKSV Heer en RKVC Limmel voetballen met de SP op Plein 1992 voor behoud van hun club in deze buurten. Met handtekeningacties in beide buurten.

Verrassende bliksemactie

Fietsenstallingen Station Maastricht. In 2007 telde de SP 400 fietsrekken tekort. Anno 2010 is het tekort met honderden toegenomen en chaos groter dan ooit. Met een handtekeningactie roept de SP het stadsbestuur op de beloofde verbetering na te komen.

De SP is tegen bezuinigingen op bibliotheken. Bezoek aan Centre Ceramique waar al door het stadsbestuur een bezuiniging is doorgevoerd van bijna 200.000 Euro per jaar.
Oproep aan alle leden en niet leden
Wees er bij en HELP MEE