Provinciale verkiezingen 2011

28 februari 2011

Hart voor Jeugdzorg! Teken de petitie.

Het kabinet is van plan om de Limburgse jeugdzorg met 40% te korten. Hierdoor zullen jeugdhulpverleners worden ontslagen en kwetsbare jongeren die hulp nodig hebben op wachtlijsten worden geplaatst.

16 februari 2011

,Korten op jeugdzorg is bezuinigen op kinderen'

De Tweede Kamer debatteert op initiatief van SP-Kamerlid Nine Kooiman over de miljoenenbezuinigingen in de Limburgse jeugdzorg. ‘Het kabinet draait met de bezuinigingen de jeugdzorg in Limburg de nek om. Jeugdhulpverleners worden ontslagen en kwetsbare jongeren die hulp nodig hebben worden op wachtlijsten geplaatst.'
Nine Kooiman

15 februari 2011

De flipflop top.

Er wordt deze verkiezingscampagne heel wat gedraaid. Partijen die de afgelopen jaren tegen beter openbaar vervoer, een gezond platteland en kleine gemeenten waren, draaien vlak voor de verkiezingen ineens bij.

12 februari 2011

¡PEPERMANIFEST!

Pepertje
Met de verkiezingen voor de Provinciale Staten in het vooruitzicht is het tijd om kleur te bekennen en keuzes te maken voor de toekomst. De SP daagt alle partijen die deelnemen aan de Statenverkiezingen uit om zich uit te spreken voor power, pit en passie.
Limburg zit te springen om een frisse lucht coalitie. Een coalitie die de ramen en deuren van het provinciehuis open gooit. Een coalitie vol visie en ideeën. Een coalitie vol power, pit en passie.

9 februari 2011

Op volle kracht vooruit!

Het SP team aan de aftrap van de campagne
Op vrijdag (04-02) vond de aftrap van de SP campagne voor de Statenverkiezingen plaats. Voor de SP begint politiek niet in het provinciehuis, maar bij de mensen. Daarom voer de SP met een kano over de Maas van Maastricht naar Roermond. Zaterdag werd er van Roermond naar Gennep gevaren.

30 januari 2011

Thijs Coppus plakt eerste posters in Maastricht

Lijsttrekker Thijs Coppus heeft op vrijdag (28-01) de eerste verkiezingsposters geplakt in Maastricht. De officiële aanplakborden zijn nog niet door de gemeente geplaatst. Maar de Maastrichtse SP wil hier niet langer op wachten. De campagne voor de verkiezingen van provinciale staten op 2 maart is begonnen.
"Limburg heeft behoefte aan power, pit en passie. Het is tijd voor de SP in het provinciebestuur;" aldus Thijs Coppus.
Thijs Coppus plakt eerste poster in Maastricht