SP Jongeren

We willen een betere wereld
Als je jong bent en je een betere wereld wilt, dan hoor je thuis bij de SP! Een schone planeet, een betaalbaar huis, vrede in plaats van permanente oorlogen, studeren zonder schulden of eerlijke lonen voor alle jongeren die werken, het hoort allemaal bij die betere wereld waar we als SP elke dag voor strijden.

Jong en actief in de SP!
Er zijn in de SP volop jongeren actief. We nodigen je van harte uit om mee te doen! Meedoen met een actie, scholing of overleg kan natuurlijk in je lokale afdeling, maar we hebben ook landelijk georganiseerde activiteiten voor jonge leden waar je van harte welkom bent SP.nl  Actief worden in Maastricht? klik hier

Meetings
Ook organiseren we regelmatig meetings waarin je kunt kennismaken met andere jongeren met wie je samen, bijvoorbeeld in jouw regio, kunt optrekken. Want zou het niet leuk zijn om samen met andere jongeren de straat op te gaan, om te praten met mensen over hun woning, studie of om lokale onderwerpen aan te kaarten? En natuurlijk is er bij de SP-jongeren altijd een flinke dosis gezelligheid te vinden!

Wil je meer weten of een overleg bijwonen? Ga naar onze contactpagina en laat een bericht achter. o.v.v.  SP Jongeren.

Rood

Het afgelopen jaar is er in de SP partij is er een felle discussie ontstaan tussen leden van de jongeren tak Rood en dan met name met die mensen die ook actief waren binnen het zogenaamde Marxistisch forum en het Communistisch platform. Er zijn hierover diverse publicaties in de media verschenen. Als je hier meer over wil weten, kun je dat lezen op onze landelijke website.

In de tussentijd is er een nieuwe enthousiaste groep jongeren aan de slag!

lees hier meer: https://jongeren.sp.nl/