KLAAR voor de OPPOSITIE STRIJD!!

22 mei 2024

KLAAR voor de OPPOSITIE STRIJD!!

Foto: jack van gelooven

harde oppositie is broodnodig!

Het nieuwe kabinet zal er zijn voor rijk rechts. Ze gaan niet voor de sociale vooruitgang zorgen waar zoveel mensen op hebben gehoopt. Aan ons de taak om dat duidelijk te maken als we met mensen in gesprek gaan over de plannen.

Mooi beloften over het afschaffen van het eigen risico blijken niet zo hard te zijn. Er komt alleen een verlaging en dat pas in 2027 als er weer nieuwe verkiezingen zijn (als ze dat al halen) en ze betalen het uit een verhoging van de premies. Er komt geen huurverlaging. Ze bezuinigen een miljard op onderwijs en een miljard op de zorg. Gemeenten en provincies leveren ook flink in, wat weer bezuinigingen op de huishoudelijke zorg gaan betekenen. Extra geld voor de ouderenzorg blijkt een sigaar uit eigen doos te zijn, want dat halen ze weer weg elders van het geld dat voor zorg bestemd is.

En ze doen helemaal niks aan de exorbitante rijkdom van de allerrijksten. De champagne werd ontkurkt bij de multinationals en de superrijken thuis, want zij hoeven niks bij te dragen.

We gaan laten zien dat de PVV, BBB, VVD en NSC mooie sociale praatjes hadden tijdens de verkiezingen, maar dat ze er nu vooral voor rijk rechts zijn. We zijn klaar voor harde oppositie!

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.