SP Maastricht vraagt aandacht voor de Stichting Gezonde Woonomgeving Leudal

25 januari 2010

SP Maastricht vraagt aandacht voor de Stichting Gezonde Woonomgeving Leudal

1 februari a.s. vindt in de gemeente Leudal een conferentie plaats getiteld; "gezondheidsrisico’ s grootschalige intensieve veehouderij" . Deze conferentie staat in het teken van de huidige situatie m.b.t. de vestiging intensieve veehouderij , de doelstelling van de reconstructiewet en de gevolgen van de uitvoering. Hierbij is natuurlijk de situatie in de gemeente Leudal leidend.

SP Maastricht is van mening dat dit een uitgelezen kans is om een goede beeldvorming te verkrijgen hoe Leudal er in de toekomst uitziet en de gevolgen van de visie zoals de gemeente die voor ogen heeft voor ons aller leefmilieu. Wij zijn ervan overtuigd dat menigeen de ogen open zullen gaan en de nodige vraagtekens plaatsen bij het
"beleidsdocument visie bestemmingsplan buitengebied ten behoeve van inspraak" van de gemeente Leudal. Laat u overtuigen van de noodzaak om hierop te reageren voordat Leudal's unieke eigenschappen verloren gaan.
Ga voor meer informatie naar SP Leudal

Indien u een steunbetuiging wil sturen, dan kan dit via een Email aan: Mevr. Cornelissen voorzitter van de stichting.
Voor de volledige uitnodiging..... www.gezondewoonomgeving.nl