Ketting van solidariteit

27 september 2011

Ketting van solidariteit

Hallo allemaal,

Om samen te knokken met de mensen in de fabrieken, bedrijven en sociale werkplaatsen die hun baan dreigen te verliezen, is de SP gestart met een ketting van solidariteit !

Dat is een ketting van werkhandschoenen, dwars door het land. Alle delen van het land doen mee. De ketting gaat uiteindelijk richting Den Haag. Deze lange lijn van handschoenen wordt een lint van respect voor eerlijk loon en eerlijk werk, voor begeleiding en voor eerlijk delen in Nederland. We maken met de handschoenen ook een vuist tegen de foute plannen, de bezuinigingen en dit kabinet. De ketting gaan we gebruiken tijdens een nog te plannen landelijke demonstratie later dit jaar.

Ook wij als afdeling SP Maastricht doen mee aan deze actie en roepen jullie massaal op om de werkhandschoenen te verzamelen tijdens een gezamenlijke actie in het centrum van Maastricht.

De datums die wij gepland hebben voor de actie zijn woensdagmorgen 28 september en 5 oktober vanaf 10.00 uur tot 12.00 uur. Verzameld wordt voor het beeld van Minckeleers. ( Op de Markt)

En op de zaterdagmorgen 8 oktober van 11.00 uur tot en 13.00 uur . Verzamelen bij winkelcentrum Malberg

Geef je op want zonder SP leden geen actie en blijven duizenden mensen in de kou !!!!!
Opgeven kan via maastricht@sp.nl, of via johnvangeel1@home.nl telefoon 043-3433350