SP zet alle zeilen bij

3 september 2012

SP zet alle zeilen bij

Op 3 september deed de afdeling Maastricht mee aan de actie "De SP zet alle zeilen bij". Meer dan 80 afdelingen deden mee aan dit bijzondere project en waren al om 7 uur 's ochtens aanwezig op het Centraal Station van hun stad.

Ook leden van de afdeling Maastricht waren al 's ochtens vroeg 'oan de statie' en deelden folders, sponsjes én lollies uit aan de reizigers. Deze lollies, een zoete toevoeging aan het campagnemateriaal, werden uitgedeeld onder het mom van 'liever een lollie dan iets uit je duim zuigen'. En zo is het maar net!

De SP zit midden in campagnetijd en zoals iedereen in de media heeft kunnen zien: het gaat hard tegen hard. Deze verkiezingen gaan dan ook ergens over! Emile waarschuwt ervoor dat links zich niet tegen elkaar uit moet laten spelen. Hij wilt dat de linkse partijen samen optrekken om te voorkomen dat Rutte opnieuw in het torentje beland.

Vrijwilligers in het hele land zetten zich in voor de campagne van de SP om de mensen duidelijk te maken dat het echt anders moet en dat het ook echt anders kán. Veel kiezers hebben nog geen keuze gemaakt en er valt dus nog een wereld te winnen. De SP zet tot de verkiezingen dus ALLE ZEILEN BIJ!

tof om te doen en positieve reakties!!!!

....en die lollies smaken naar meer.......!
......meer SP.....!

Haha! Idd! Wel een beetje vroeg...