Paul-Jan Heijnen op landelijke radio.

6 februari 2022

Paul-Jan Heijnen op landelijke radio.

Foto: G.Bronkhorst

Onze kandidaat Paul-Jan Heijnen (no. 8 op de lijst) heeft onlangs een interview gegeven op de landelijke radio bij BNN/VARA Nieuwsradio voor ondernemend Nederland. In het programma worden verschillende standpunten en opvattingen van politieke partijen bevraagd. De SP Maastricht heeft de primeur gekregen om als eerste partij in Nederland haar/zijn tanden in een pittig interview te zetten.

Paul-Jan heeft in onze fractie de portefeuille economie, arbeidsmarkt, euregio en innovatie. Hij steekt zijn handen uit mouwen uit voor een goed ondernemersklimaat, een rechtvaardiger arbeidsmarkt en stimuleren van innovaties.

Hoe: door een goede samenwerking van ondernemers in de stad. Het stimuleren van bedrijvigheid op Campussen met vernieuwend onderwijs en een actief deelnemende overheid. Met name voor het MKB en de vele ZZP’ers in de stad is het belangrijk om te zorgen voor een sterke toekomstgerichte arbeidsmarkt in Maastricht & Euregio.

Ook toen de interviewer een paar ‘heikele landelijke’ kwesties aan de orde bracht, Wist hij de uitgangspunten en waarden van de SP sterk over het voetlicht te brengen. Gelijkwaardigheid, menswaardigheid in een eerlijke economie. Nieuwsgierig?

Onze standpunten en speerpunten zijn op dit moment extra relevant omdat er omdat er binnenkort gemeenteraadsverkiezingen zijn. De diverse politieke partijen willen zich uiteraard profileren op dit belangrijke thema.

Wilt u het hele interview beluisteren klik dan op de onderstaande link. Veel luisterplezier.

Meer lezen over Paul-Jan klik hier