We zitten niet bij de pakken neer!

18 maart 2023

We zitten niet bij de pakken neer!

Foto: jack van gelooven

Bedankt!

Enorm veel dank aan iedereen die zich heeft ingezet deze campagne. De energie in onze partij was de afgelopen maanden voelbaar en dat is belangrijk. Niet alleen tijdens de verkiezingscampagne, maar ook daarvoor met onze campagne voor lagere kosten en het nationaliseren van de energie. Die kracht en dat enthousiasme moeten we vasthouden en de komende tijd uitbouwen.

We zullen het nodig hebben, want helaas heeft zich dit niet vertaald naar winst bij de verkiezingen. Zoals het nu lijkt verliezen we een zetel in de Eerste Kamer en leveren we ook in de provincies in. Dat is flink balen. Aan ons om dit goed te analyseren, met betere alternatieven te komen en hier met mensen acties voor op te zetten. Dat gaan we komende tijd doen. Met de energie van de afgelopen tijd en de vele nieuwe leden die we hebben mogen verwelkomen, gaan we meer mensen verenigen en solidariteit organiseren. Dat is onze taak. Zowel in als buiten verkiezingstijd.