Campagne-programma 2e Kamerverkiezingen

27 oktober 2023

Campagne-programma 2e Kamerverkiezingen

Foto: jack van gelooven

Beste SP’er en andere geinteresseerden...

Op zondag 17 september hebben wij met het Prinsjesdagprotest 2.0 onze campagne afgetrapt. We tijdens ons congres onze kandidatenlijst en ons programma vastgesteld. Dat betekend dat wij als afdelingen nu aan zet zijn!

Na het tijdperk Rutte ligt het politieke speelveld compleet open. Dat betekend dat er tevens voor ons kansen zijn om flink te scoren. Echter dit kan alleen wanneer wij goed campagne voeren en er gezamenlijk de schouders onder zetten. Vandaar dat het afdelingsbestuur de volgende campagne planning heeft opgesteld. Het is een ambitieus plan, maar vele handen maken licht werk! Hopelijk kunnen jullie ons hierbij helpen en zo een gezellige en succesvolle campagne voeren.

Hier is het overzicht van datums:

28 oktober 11.00-13.00  flyeren in Nazareth en Limmel

4 november 11.00-13.00 flyeren in Mariaberg

11 november 11.00-13.00 flyeren in Wyckerpoort

15 november Samenspraak met Jorge Wolters over de verkiezingen 19.30-21.30. Locatie: fractiekantoor, Aureliushof 160. Jorge is de fracteivoorzitter voor de SP in de provinciale staten, en de hoogstgeplaatste Limburger op de lijst voor de komende verkiezingen.

18 november 11.00-13.00 flyeren Heugemerveld

22 november STEMMEN, STEMMEN, STEMMEN!! En daarna samen uitslagen kijken op het fractiekantoor (Aureliushof 160) aanvang: 20.00.

Je kunt je aanmelden voor deze evenementen door een email te sturen naar: http://j.heusschen@maastrichtuniversity.nl)

Naast deze geplande activiteiten bezorgen we ook, zoals elke keer, verkiezingskranten. Hiervoor zoeken we nog bezorgers. Het is een hele opgave om ze allemaal te bezorgen, dus als iedereen zijn eigen straat of blok zou willen doen, helpt dat al enorm. Daarnaast kan het zo zijn, dat het afdelingsbestuur je binnenkort belt met de vraag om een gebied voor ons te doen.

Wil je graag meehelpen met het bezorgen van de krantjes? Laat dan even weten welk gebied je zou willen lopen door een email te sturen naar: http://eijssen@home.nl

Heb je zelf nog creatieve of ludieke campagne ideeën, laat het ons dan gerust weten (mail: http://j.heusschen@maastrichtuniversity.nl)

Met strijdbare groet,

Job Heusschen