Met de afdeling per bus naar SPelen in Walibi

23 maart 2008

Met de afdeling per bus naar SPelen in Walibi

In één van de grootste pretparken van Nederland – Walibi Flevo – worden alle SP'ers, hun familie en bekenden uitgenodigd om op zondag 18 mei SPelen 2008 mee te maken. Bij voldoende aanmeldingen organiseert de afdeling Maastricht een bus waarmee we gezamenlijk naar Walibi in Biddinghuizen reizen.

Of je nu jong of oud bent, je beleeft gegarandeerd een onvergetelijke dag in de meer dan 40 attracties van Walibi. De waaghalzen stappen natuurlijk in één van de snelle achtbanen, de allerjongsten kunnen zich een hele dag uitleven in Walibi Land, en voor ouderen is er theater, cabaret, debat & speeddaten met politici. Als klap op de vuurpijl is daar nog een geweldig optreden van één van Nederlands bekendste bands, en natuurlijk een toespraak van Jan Marijnissen.

Kaarten zijn maar € 5,00 voor volwassenen en tot 16 jaar is de toegang € 2,50.
Bestel toegangskaarten online met je lidmaatschapskaart. Je mag zoveel mensen meenemen als je wilt, of ze nu lid zijn, of niet!
En wil je maar voor 5 euro heen en weer naar Walibi? Meld je dan aan voor de busreis naar SPelen 2008 via maastricht@sp.nl en de afdeling Maastricht zorgt dan voor een bus (bij voldoende aanmeldingen). Wie wil er nou niet voor slechts 10 euro naar SPelen in Walibi Flevo!
Dus: Toegangskaarten online bestellen in Rotterdam.
Aanmelden voor de busreis bij de afdeling via maastricht@sp.nl of bel: 06-10450870.