Maastricht start Pre-Campagne

19 juli 2012

Maastricht start Pre-Campagne

12 september zijn er Tweede Kamer verkiezingen. De SP staat er goed voor in de peilingen en dat willen we natuurlijk zo houden! Daarom gaat 19 augustus de verkiezingscampagne officieel en groots van start met SP Open Air in het openluchtmuseum in Arnhem. Maar tot die tijd zit de afdeling Maastricht zeker niet stil!

Afdelingen in het hele land zetten de schouders eronder. De afdeling Maastricht vindt het heel belangrijk dat ook Maastrichtenaren op de hoogte zijn van de standpunten van de SP en vooral hoe wij op een sociale manier uit de crisis kunnen komen en blijven!

Daarom starten wij zaterdag 21 juli onze Pré-verkiezingscampagne en gaan we de buurt in om mensen persoonlijk de eerste verkiezingsfolder te overhandigen. Als eerste zijn de buurten Boschpoort en St. Maartenspoort aan de beurt.

Deze zomer zullen we nog meer wijken bezoeken en volop campagne voeren. Tot aan de verkiezingen in september is dit een hele klus! We kunnen alle hulp gebruiken en roepen onze leden op om ons team te komen versterken deze verkiezingstijd. Er is genoeg te doen! Opgeven kan hier of middels het contactformulier.

Alle campagne-activiteiten van de afdeling zullen worden aangekondigd op de website. Houdt dus vooral onze agenda in de gaten! Hopelijk doet u met ons mee...

En natuurlijk: STEM SP!

Reacties

Ik had ook nog een Campagne ideetje, een imho subtiel pimulerend plaatje om mensne die het beu zijn, te motoveren op 12 September te gaan stemmen.

Misschien kan de SP dat op hun FB kopieren en dan alle SP leden oproepen zichzelf te "Taggen" om zo een nieuw soort "Viral" te veroorzaken, die in principe alle nederlanders bereijkt omdat iedereen wel 1 SPer in zijn vrienden kring heeft.

Hier staat ie bij mij nu, maar het is natuurlijk veel effectiever als het niet een persoonlijk dingessie is, maar gewoon links-boven in de hoek op iedere SP pagina staat :-)